ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

๏̯͡๏



دختر:دوست دختر جدیدت خوشگله؟؟(در ذهنش میگوید آیا از من خوشگلتره؟!!)
پسر:آره خوشگله!!(در ذهنش :اما تو هنوز زیباترین دختری ک میشناسم هستی)
دختر:شنیدم ک دختر شوخ طبع و جالبیه!(درست همون چیزی ک من نبودم)
پسر:آره همینطوره!(اما در مقایسه با تو اون دختری چیزی نیست)
دختر:خوب پس امیدوارم شما دو تا با هم بمونید....(اتفاقی ک برای ما رخ نداد)
.......

پسر:منم برات آرزوی خوشبختی دارم....(چرا این پایان رابطه ی ما شد؟!!)
دختر:خوب من دیگه باید برم....(قبل از اینکه گریم بگیره)
پسر:آره منم همینطور....(امیدوارم گریه نکنی...)
دختر:خداحافظ....(هنوزم دوستت دارم،دلم برات تنگ میشه)
پسر:باشه.....خداحافظ(هیچ وقت عشقت از قلبم بیرون نمیره ...... هرگز!!!)



نظرات 4 + ارسال نظر
Reza پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://deldar.blogsky.com

در دفـــــــتر “دل”

یادتـــــــو سرمشق من است!


یادماهـــــــم نکنی

یادتو “تکلیف” مــن است!

Reza پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://deldar.blogsky.com

"زیاבے" عـاشقــ نشـפּ ..

"زیاבے" اعتـمـاב نـکـُלּ ...

چـפּלּ همـפּלּ "زیاבے" بعـבا "زیاבے" בاغـونـت مےکنــہ

Reza پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://deldar.blogsky.com

_$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

مهربان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://Ghesehayemanomehdi.blogsky.com

پس مرض دارن که جدا میشن؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد