ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

حکایت من

حکایت من حکایت کسی است که عاشق دریا بود،

اما قایق نداشت؛

دل باخته سفر بود،همسفر نداشت

حکایت کسی است که زجر کشید،اما ضجه نزد،

زخم داشت و ننالید،گریه کرد اما اشک نریخت.

مثل پرنده ای که دلش هوای آسمان داشت و در بند صیاد گرفتار بود.

 حکایت من،

حکایت چوپان بی گله و ساربان بی شتر است .

حکایت کسی است که پر از امید و وفاست،اما حکایت تو،حکایت نا مهربانی ها است.....

نظرات 1 + ارسال نظر
چشم بارونی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ http://hobaberoyaham.blogsky.com/



داستان من یکباره به فصل آخر رسیده است!!!
طوری که دلم حال یک عصر جمعه ی بارانی را دارد...
بار اولش که نیست! کار هر روزش است.
هر روز پر از دلتنگی و آشوب.
دلتنگ چه! بخدا که خودم هم نمیدانم!
نمیدانم چه کسی برایم دلتنگی آرزو کرده است...

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد