ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥
ღღღافسانهღღღ

ღღღافسانهღღღ

♥السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین♥

تو بهترینیــــــــــ...


گفتم:اینقدر ناراحتی که نمی بخشی منو؟ حق داری 


گفت:نه! ازت ناراحت نبودم! چیو باید می بخشیدم؟ 


تو عزیز ترینی واسم،تو تنهام گذاشتی اما تنهات نذاشته بودمو نمی ذارم 




گفتم:فقط شرمندتم 




گفت:حالا چرا تنها نشستی؟ 


گفتم:آخه تنهام 




گفت:پس من چی رفیق؟ 


من که گفتم فقط کافیه صدا بزنی منو تا بیام پیشت 


من که گفتم داری منو به خاطر کسایی تنها می ذاری که تنهات می ذارن 


اما هر موقع تنها شدی غصه نخور،فقط کافیه صدا بزنی منو 


من همیشه دوستت دارم،حتی اگه منو تنها بزاری 


همیشه مواظبت بودم،تو با اونا خوش بودی،منو فراموش کردی تو این خوشی 


اما من مواظبت بودم،آخه رفیقتم،دوستت دارم 




دیگه طاقت نیاوردم،بغض کردمو خودمو اینداختم بغلش،زار زدم،گفتم غلط کردم 


گفتم شرمنده ام،گفتم دوستت دارم،گفتم دستمو رها نکن که تو خودم گم بشم 


... گفتم دوستـتــــــ دارمــ




گفتم: داد می زنم تو بهترین رفیقــــــــــــــــــــــی 


بغلش کردم گفتم:تو بن بست رفیقی 


یک کلام،خدا تو بهترینی


 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ق.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

farzad یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ق.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام آریایی خدمت دوست عزیز
و قدیمی خودم.
چه خبر؟خوبی؟
اوضاع احوالت چطوره؟؟؟
دیگه به ما سر نمیزنی
اما من هنوزم ته قلبم یادت رو نگه داشتم برعکس شما
منتظرتم.اگه تونستی ادرس میلت رو بزار بریم یاهوو بچتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد